Πληροφορικής 1 - Εργαστήριο Web design

Το εργαστήριο ανήκει στο τομέα ” Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων και Εφαρμογών Υπολογιστών “. Ο μαθητής μπορεί να εργαστεί στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.  

Το εργαστήριο αυτό παρέχει την δυνατότητα στους μαθητές να παρακολουθούν και να συμμετέχουν ενεργά στην πραγμάτωση  εργασιών που αφορούν τον σχεδιασμό ιστότοπων αποκομίζοντας έτσι γνώσεις στον σχεδιασμό και διαχείριση απλών ιστοσελίδων

Πληροφορικής 2 - Αυτοματισμού γραφείου

Το εργαστήριο ανήκει στο τομέα ” Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων και Εφαρμογών Υπολογιστών και υποστηρίζει και τον τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών

Στο εργαστήριο αυτό οι μαθητές εξοικειώνονται με τις εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου με σκοπό να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες προγραμμάτων όπως επεξεργαστής κειμένου, επεξεργαστής πινάκων, πρόγραμμα διαχείρισης παρουσιάσεων μαθαίνοντας στην πράξη μέσω ποικίλων εργασιών το χειρισμό αυτών. Ο απώτερος σκοπός του εργαστηρίου αυτού είναι να αποκτήσουν οι μαθητές ικανότητες που θα τους επιτρέψουν να αξιοποιήσουν τις εφαρμογές αυτές για επαγγελματική χρήση καθώς και για να μπορούν να υποστηρίξουν πλήρως άλλους χρήστες.

Πληροφορικής 3 - Πολυμέσων

Το εργαστήριο ανήκει στο τομέα ” Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων και Εφαρμογών Υπολογιστών “. Ο μαθητής μπορεί να εργαστεί στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.

Ο σκοπός του εργαστηρίου αυτού είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τα βήματα που ακολουθούνται για την ανάπτυξη μιας εφαρμογής πολυμέσων, να εξοικειωθούν με απλά εργαλεία συγγραφής πολυμέσων και να συμμετέχουν στην δημιουργία απλών πολυμεσικών εφαρμογών χρησιμοποιώντας κείμενο, εικόνες,animation και βίντεo.

Πληροφορικής 4 - Δικτύων

Το εργαστήριο ανήκει στο τομέα ” Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων και Εφαρμογών Υπολογιστών “. Ο μαθητής μπορεί να εργαστεί στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.

Ο ρόλος του εργαστηρίου Δικτύων είναι να βοηθήσει τους μαθητές να αντιληφθούν την έννοια και τον σκοπό της δικτύωσης υπολογιστών καθώς και να εμπεδώσουν την θεωρία του πανελληνίως εξεταζόμενου μαθήματος “Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ ” ώστε να είναι προετοιμασμένοι επαρκώς για τις Πανελλήνιες εξετάσεις τους